Bibliografia |
---|
LLIBRES |
AMADES, JOAN. Titelles i ombres xineses. Ed. Facsímil. Ed. El Mèdol.2004. ISBN. 84-96294-12-9 AND, METIN. Karagöz. Turkish Shadow Theatre. Ed. Dost Yayinlari. 1975. ARTILES, FREDDY. Títeres: historia, teoría y tradición. Ed. Teatro Arbolé. 1998. AYUSO, ADOLFO; MILLAN, HELENA. Historia y mecánica de la marioneta en España. BRUCKER, BERND. El rellotge de música. Contes en un minut.. Editorial Edaf.SL. 2006. CHESNAIS, JACQUES. Histoire générale des marionnettes. Ed. Bordas. 1947 COMES NOLLA, GABRIEL. Lectura y libros para alumnos con necesidades especiales. CORAN, IRENE; LEMAÎTRE, PASCAL. Au Guinyol. Comment donner vie aux marionnettes. DAMIANAKOS, STATHIS. Theatres d’ombres. Tradition et Modernité. Ed. L’Harmattan.1986. DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT. Educació Primària. Currículum.1992. DOLCI, MARIANO. Jo i les ombres. Ed. Rosa Sensat. 2003. ISBN 84-95988-15-1 GARCIA SANCHEZ, JESUS NICASIO. Intervención psicopedagógica en los trastornos del desarrollo. Ed. Piràmide. 1999. ISBN. 84-368-1391-X GAUDA, GUDRUN. Puppen-und Maskenspiel in der Therapie. 2004. Ed.Puppen & Masken. Jurkowski, Henryk. Sobre el teatro de marionetas y otros ensayos de arte y filosofía. LECUCQ, EVELYNE. Pédagogie et Formation. Ed. Theatrales. THEMAA. 2004. CARA, ANNE. La marionnette de l’objet manipulé à l’objet théâtral. Ed.CRDP. 2006. MARTIN, JOSEP A. El Teatre de Titelles a Catalunya. MESCHKE, MICHAEL. Una estética para el teatro de títeres. 1988. MORENO, JL. Psicodrama. Ed. Horm. ISBN. 950-618-045-8 PIMPANEAU, JACQUES. Fantômes manipulés. Le théâtre de poupées au Japon. PUIGDELLÍVOL, IGNASI. Programació d’aula i adequació curricular. ROGOZINSKI, VIVIANA. Títeres en la escuela. Ed. Novedades educativas. 2001. SALVADOR MATA, FRANCISCO. Enciclopedia psicopedagògica de las necesidades educativas especiales. Vol. 1. Ed. Aljibe. 2001. ISBN. 84-9700-021-8 SALVADOR MATA, FRANCISCO. Enciclopedia psicopedagògica de las necesidades educativas especiales. Vol. 2. Ed. Aljibe. 2001. ISBN. 84-9700-022-6 SANCHE, J.FCO; BOTIAS, FCO; HIGUERAS, ALFONSO M. Supuestos prácticos en Educación Especial. Ed. Escuela Espanyola. 1998. ISBN. 84-331-0832-8 SILLAMY, NORBERT. Diccionario de la Psicología. STEINMANN, P.K. Theaterpuppen ein Handbuch in Bildern. 1980. STEVENS, SUZANE H. Dificultades en el aprendizaje. Ed. Apóstrofe. 1999. TUSTIN, FRANCES. Autismo y psicosis infantiles. Ed. Paidós. 1972. VARIS, El Teatre d’Ombres arreu del món. Les grans tradicions. VARIS, Les grans tradicions populars: ombres i titelles. VERDUGO ALONSO, MIGUEL A. Personas con discapacidad. Perspectivas psicopedagógicas y rehabilitadoras. Ed. Siglo XXI. 1995. ISBN. 84-323-0867-6 VIGUÉS, EZEQUIEL “DIDÓ”. Teatre de Putxinel·lis VON KLEIST, HEINRICH. Sobre el teatro de marionetas Editorial: Hiperión. 1988.
|
REVISTES I ARTICLES |
MARIONNETE ET THERAPIE. Número 3 MARIONNETTE ET THERAPIE. Número 4 Marionnettes a l’ecole specialisee. MARIONNETTE ET THERAPIE.. Número 5 MARIONNETTE ET THERAPIE. Número 12 Colloque internacional Marionnette et Thérapie. Número 14 MARIONNETTE ET THERAPIE. Número 15 - 1983 MARIONNETTE ET THERAPIE. Número 16 MARIONNETE ET THERÀPIE. Número 19 MARIONNETTE ET THERAPIE.Número 21 MARIONNETTE ET THERAPIE. Número 24 Article : Elementos de comunicación de la marioneta. Jeffrey L.Peyton Revista Galega de Teatro.1997. n.17. Revista Enfances et psy. Pascal Le Maléfan. Dossier “Jouer” n.15. Post-Scriptum Revista Puck n.3 .Mariano Dlolci. Institut Internacional de la Marionnette. Charleville.1992 Revista Infància. Número 19. Mariano Dolci. “Les ombres a l’escola bressol i al parvulari” Revista “E pur si muove!”.La Marionnette aujourd’hui”. Abril 2003. n. 2
|
AUTISMO - ADOLESCENCIA Y EDAD ADULTA- MANEJO DE COMPORTAMIENTOS PROBLEMATICOS. DRA. ANN HUNT. (castellà) AUTISMO, CAUSAS, PRESENTACION Y MANEJO. Carlos Poveda TREBALLAR AMB TITELLES A L'HOSPITAL. BLOG DE LA MESTRA Tere Abellan. INSTITUT MUNDIAL DE LA MARIONETA “CHARLEVILLE-MEZIERES” C.E.M.A.FOR.RE. http://www.cemaforre.asso.fr/adr_theatre.html KIDS ON THE BLOCK. http://www.kotb.com/ MARIONNETTE ET THERAPIE. http://marionnettetherapie.fr/ THE PUPPETRY HOME PAGE. http://www.sagecraft.com/puppetry/ CLINICA PSI.COM. http://www.clinicapsi.com/conductismo.html CONTEXTOS. http://www.conducta.org/ Thérapie information PAGINA PERSONAL DE JORGE ORELLANA. CULTURA GENERAL TEIA MONER. Titellaire. http://www.teiamoner.com(català, castellà i anglès) PORTAL EDUCATIU http://www.xtec.cat(català) EL SAFAREIG. Pàgina dels mestres: CARME COLS I PITU FERNANDEZ EAP. http://www.xtec.es/eap/(català) EAP de Terrassa. Teresa Julià Dinarès ARTES ESCENICAS DEL JAPON http://www.japonartesescenicas.org/teatro/generos/bunraku.html(castellà) http://www.asianinterstage.com/tonda/kakasan1(anglès) http://asianinterstage.com/summer2007japan/oyako20061.jpg(anglès) http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Man_playing_shamisen.jpg#file(anglès) CULTURA A XINA. http://www.rmhb.com.cn/chpic/htdocs/index.html (xinés) NATIONAL MUSEUM OF ETHNOLOGY. JAPAN GPF. TITELLAIRES ALEMANYS. http://figurentheater-gfp.de/(alemany) CABARET MECHANICAL THEATRE. Pàgina d’autòmates. AVG. Pàgina d’animatrònics.http://www.a-v-g.com/(anglès) TOY THEATRE. Teatrins en miniatura. SCUOLA ELEMENTALE ITALO CALVINO. GRUP TITELLES ALEMANY BABUSCHKA. FEDERACIO ECOM. Recursos per persones discapacitades. PUPPET INDIA.COM Titelles a la Índia. DR. SILLY. Titellaire i terapeuta d’EEUU UNIMA AMERICA LATINA. Unió Internacional de la marioneta. PROGETTO GIOCAMICO. Projecte de teràpia per nens en hospitals.
|
Fig. 1 Fig. 2 Fig. 3 Fig. 4, Fig. 5 Fig. 6 Fig. 7 Fig. 8 Fig. 9 Fig. 10 Fig. 11 Fig. 12 Fig. 13 Fig. 14 Fig. 15 Fig. 16 Fig. 17 Fig. 18 Fig. 19 Fig. 20 Fig. 21 Fig. 22 Fig. 23 Fig. 24 Fig. 25, Fig. 26, Fig. 27, Fig. 28, Fig. 29, Fig. 30, Fig. 31, Fig. 32, Fig. 33, Fig. 34, Fig. 35, Fig. 36, Fig. 37, Fig. 38 Fig. 39 Fig. 40 Fig. 41 Fig. 42, Fig. 43, Fig. 44, Fig. 45, Fig. 46, Fig. 47, Fig. 48, Fig. 49, Fig. 50, Fig. 51 Fig. 52 Fig. 53 Fig. 54 Fig. 55 Fig. 56 Fig.57 Fig. 58 Fig. 59, Fig. 60 Fig. 61 Fig. 62, Fig. 63, Fig. 64, Fig. 65, Fig. 66, Fig. 67, Fig. 68 Fig. 69 Fig. 70, Fig. 71, Fig. 72 Fig. 73, Fig. 74, Fig. 75, Fig. 76, Fig. 77, Fig. 78, Fig. 79 Fig. 80, Fig. 81, Fig. 82, Fig. 83, Fig. 84 Fig. 85, Fig. 86, Fig. 87, Fig. 88 Fig. 89, Fig. 90, Fig. 91 Fig. 92 Fig. 93 Fig. 94
|