Sobre la editorial digital y por su interés para algunos de los integrantes de DIM, teresa.creus@uab.cat nos la presenta:

Hi trobareu:

1. Mostres gratuïtes (que també us les podeu descarregar)

2.. Novetats de contes d'imatges per explicar a infants de 1 a 3 anys.

3. Noves idees de llibres per a nens i nens d'Ed. Infantil i de Primària

4. Noves guies didàctiques per contes d'editorial (és a dir, contes publicats)

5. Possibles comandes d'activitats que personal de Didacticolite vindrà a fer a l'escola:

Contes explicats amb imatges per a nenes i nenes de 2 a 12 anys?

Presentació del funcionament de la web al claustre de professors?

Conte per la pau: l'explicarem a les escoles del nostre país Didacticolite, en contacte amb AulaMèdia, ha col·laborat al naixement d'un grup de treball de l'ICE de la UAB.

El nom del grup és EduMèdia i pretén formar el professorat en l'ús de les tècniques audiovisuals a les aules des de les primeres edats fins al final de la Primària.

El dia 21 de novembre a les 18 hores els dos grups (Didacticolite i AulaMèdia) faran la seva presentació als mestres.

Us convidem a venir-hi. Lloc: Hospital de Sant Pau (ICE-UAB, c. Sant Antoni M. Claret amb c. Sant Quintí). Aula 01. Cal inscripció prèvia (inscripció gratuïta).

Envieu un missatge a teresa.creus@uab.cat