RENAIXEMENT 2004

Hem entrat al pati de Palau disposats a cantar e escoltar per fruir tots plegats de l'harmonia que aquestos nobles murs rebran de los nostres llavis e mos la retornaran, pastada e enriquida, per l'alè de l'aire que mos envolta.
D'aquesta faiçó volem fer bategar lo nostre cor a l'uníson del batec de tota la nostra ciutat, curulla de gent de les viles properes e de tot lo món.
Los nostres cants, que parlen d'amor, d'amistat e de festa, voldrien simbolitzar la gran festa que cerca insistentment tota la humanitat.
La nostra capella de música, cantors e ministrers, desitgen a tot home e a tota dona, gran felicitat en aquestos dies de singular celebració.

• "Por la puente Juana..." Tant la bellesa aparent com la bellesa interna són ambdues necessàries e complementàries.

ggg

• "Tres Morillas...."Les olives, les maçanes e tots los fruits, ¿són potser més bons si los cullen donzelles? Més formosos, sí que en són...

ggg

• "Bella, de vós som amorós..." Nit e dia e tota la vida l'amor és una música de fons de tot lo nostre quefer.

ggg

• "Jo sóc teu, meva ets tu..." Només los enamorats poden pronunciar aquestes paraules.

ggg

• "Fantasiant amor..." L'amor és la manifestació més noble del nostre esperit.

ggg

• "Niño Dios d'amor herido..." L'amor del nen diví no pot ser d'altra manera més que universal.
ggg
  • "Fa una canzone..." Qualsevol cançó que fem ha d'ésser espontània com la vida mateixa.

ggg

• "Chi la gagliarda..." La cançó és dansa e la dansa és cançó.

ggg

• Por unos puertos arriba..." Trist e sol ab lo seu cavall està lo cavaller; ¿perquè s'hi trobarà?

ggg

• "Muchos van d'amor heridos..." L'amor també és tímid..

ggg

• Si em lleví un bon matí..." La dama prega los ocells que anuncien arreu que ja és maridada.

ggg

• "Matona mia cara..." Soldat, rude, no sap dir belles raons, no coneix la poesia e tampoc les muses l'inspiren; però ¡sí que és capaç d'estimar ab tota l'ànima!
  • ggg

Rejovenits per l'harmonia dels cants, per les belles paraules e per los sentiments més pregons, sortirem als carrers e gaudirem més de la festa. Desitgem-nos tota classe de felicitat!

Fins lo proper any. Adéu-siau.

Coral e Ministrers

Vent de Dalt

Director: Rossend Aymí Escolŕ

Les veus del Renaixement

Concerts a Palau

Divendres 23 a les 21 :00 h.
Diumenge 25 a les 20 :30 h.

TORTOSA, juliol de 2004