Recursos de Màrqueting (Mk) és un projecte adreçat a estudiants i professorat de màrqueting.
Hi trobareu activitats de suport per a tres matèries del cicle de Grau Superior de Gestió Comercial i Màrqueting: Polítiques de marketing, Investigació comercial i Gestió de la Compravenda.

Alumnat: Teniu a l'abast adreces de blogs de marketing, proves d'anys anteriors, exercicis de suport, esquemes de síntesi, etc. Consulteu el Calendari de tasques.

Professorat: Trobareu les programacions, activitats d'ensenyament-aprenentatge, propostes de sortides escolars, etc.

Un Forum és a la vostra disposició per intercanviar experiències, divulgar bones pràctiques, resoldre dubtes, etc.

Aquesta iniciativa s'actualitza periòdicament per poder oferir les novetats en el món del marketing. Podeu aportar les vostres suggerències enviant un correu a: tati.profe@gmail.com.

........................................................................................................................................................................

Recursos de marketing // Cicle de grau superior de Comerç i Màrqueting // Contacte mail