BIBLIOTECA GRANOLLERS

To those who do not know mathematics it is difficult to get across a real feeling as to the beauty, the deepest beauty, of nature ... If you want to learn about nature, to appreciate nature, it is necessary to understand the language that she speaks in. The Character of Physical Law (1965) Ch. 2 . Richard P. Feynman .

ACTIVITATS 2016-2017

Setmana de la Ciència. Novembre 2016 Any Internacional dels llegums
Com cada any, el Departament de Ciències de la Naturalesa de l'INS La Roca del Vallès organitza una sèrie d'activitats amb els alumnes del centre i els alumnes de les escoles de primària. Podeu consultar el programa d'activitats al lloc SC16 .

Febrer 2017 Erasmus+
Aquest curs el Departament de Ciències de la Naturalesa ha fet una sol·licitud per participar al  programa Erasmus+ KA1. Es un programa per als professors interessat en portar a terme activitats d'ampliació de coneixement i aptituds a l'estranger.

Febrer 2017 S'Cool Lab. S'Cool LAB és un centre del CERNEls estudiants de secundària i els seus professors estan convidats a participar en experiments de física de partículesEls estudiants també tenen l'oportunitat de relacionar-se directament amb els membres de la comunitat científica del CERN.
Hem fet una sol·licitud per participar el curs 2017-2018 al programa d'experiments de S'Cool Lab al CERN

Març 2017 Física Partícules al BL4S. Els alumnes de física de 1r de BTX han fet una proposta per participar en el concurs anual BL4S.

Contact to Víctor Curcó