AVALUACIÓ

 


ATENCIÓ:  Demaneu als alumnes que tinguin en compte els diferents apartats de l’avaluació des del començament  i també durant  la realització de les diferents activitats, així podran millorar les seves actuacions.

 

 Descriviu què avaluareu  i cóm ( individualment, en grup, ) per mitjà d´una una graella (rúbrica) d’avaluació          com ara la següent:

 

            EXEMPLE:

 

 

 

Començant

1

Progressant

2

Aconseguit

3

Superat

4

Puntuació

 

Objectius o rendiments proposats

 

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflecteixen que està començant per bon camí.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflecteixen que es podran aconseguir els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflecteixen que s’han aconseguit els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflecteixen el nivell de rendiment més alt.

 

 

Objectius o rendiments proposats

 

 

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que està començant per bon camí.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que es podran aconseguir els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que s’han aconseguit els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa el nivell de rendiment més alt.

 

 

Objectius o rendiments proposats

 

 

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que està començant per bon camí.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que es podran aconseguir els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa que s’han aconseguit els objectius.

Descripció de les característiques de rendiment identificables que reflexa el nivell de rendiment més alt.