Visita el nostre Institut

Dep. de Matemàtiques (fins el gener del 2002)

Dodecaedre artístic

La Web renovada el 2002:

Els continguts anteriors al 2002:

Activitats a l'IESI la Bisbal

Matemàtiques a Internet

Calculadora en línia

Els profes de la Bisbal

Victòria Oliu

Activitats a l'IESI la Bisbal

Matemàtiques 3r d'ESO: Exercicis i problemes.
Full 1 Full 2

Proves Cangur 2001
En Carles Barneda i Ciurana de 3r d'ESO,
Número 1 de Catalunya

Equip de Relleus de l'IESI la Bisbal,
Primers de Catalunya

Matemàtiques de 1r de Batxillerat: Dedicat als primers alumnes que fan Batxillerat LOGSE a l'IESI la Bisbal, el curs 98/99.

Matemàtiques de 2n de Batxillerat: Dedicat als primers alumnes que fan Selectivitat LOGSE a l'IESI la Bisbal, el curs 99/00.

Sitema amb un paràmetre Matemàtiques de COU: Dedicat als últims alumnes que fan Mates I i Mates II de COU, el curs 98/99. Espero que els sigui de profit.

Proves Cangur: A l'IESI la Bisbal, molts alumnes participen en aquest concurs Europeu de Matemàtiques. Pots veure qui ha guanyat les darreres edicions, al nostre Institut.

Claustre del Monestir de Ripoll Fem Matemàtiques Activitat-Concurs de Matemàtiques, organitzada per la Federació d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya. ADEMGI, Associació d'Ensenyants de Matemàtiques de les Comarques Gironines, organitza la fase provincial.

inici

Escriu-me