Com treballem al nostre institut.
L'institut La Pineda va néixer com a institut de Formació professional l'any 1914, ja fa una colla d'anys que ens dediquem a l'ensenyament professional.
Aquest cicle formatiu és relativament nou, des de 2002 que l'estem oferint al nostre institut, en aquest curt període de temps ja ens hem posat al nivell europeu del tema de prevenció de Riscos Laborals.
Per un costat, els nostres aprenentatges són significatius, tenim el compte el bagatge de l'alumnat i treballem perquè el que aprengui, a part d'assolir superar els diferents recursos d'avaluació, li signifiquin i li serveixin de forma important a la seva posterior pràctica laboral.
També els nostres aprenentatges són participatius, pràctics, ....
I per finalitzar, només cal comentar que els nostres aules tenen els millors sistemes audiovisuals i que cada un dels alumnes treball amb el seu propi ordinador.

Aula de Primer de prevenció de riscos Organització i participació en el simulacre total de l'IES