Per baixar les bases per imprimir-les clica aquí :

BASES DE LA CONVOCATÒRIA, 2011

CONDICIONS GENERALS

1.- Premis
Hi haurà 7 premis de 200 € cadascun:
- Premi Bifor seguretat a la millor interpretació teatral.
- Premi Badarisc assegurances al curtmetratge més original.
- Premi Comerç Centre Badalona a la millor producció.
- Premi Vértex Technics al curtmetratge que tracti la prevenció de riscos amb més rigorositat
- Premi Pineda, al millor curtmetratge d'alumnes de La Pineda
- Premi Paquita Sánchez estètica, al curtmetratge realitzat i interpretat per dones.
- Premi Esports Jordi Roig, al curtmetratge on es vegi quins són els riscos de l'esport.
A més, hi haurà el premi
FILMETS;
els millors curtmetratges participaran en el concurs internacional del festival de filmets.
2.- Hi Pot participar tot l'alumnat de Cicle Formatius de Grau Mitjà i Superior, de batxillerat i de proves d'accés a Cicle formatius de tot Catalunya.
3.- La participació pot ser individual o col·lectiva
4.- Tots aquells que tinguin un mínim de nivell seran emesos per la Televisió de Badalona.
5.- El curtmetratge ha de tenir títol al començament i crèdits al final, on cal indicar entre altres, el títol del curtmetratge, nom dels participant/s, el nom dels estudis que es realitzen, el nom de centre i "concurs de curtmetratges Ins La Pineda".
6.- Trobareu com editar un curtmetratge i com penjar-lo a la pàgina web de l'institut.
7.- El curt s'ha de penjar a youtube o similar.
8.- Per participar s'ha d'enviar un missatge al correu:
ConcursLaPineda@gmail.com
indicant:
    Nom del curtmetratge
    Nom participant/s
    DNI (s)
    Curs que estudia
    Centre on fa els estudis
    L'adreça on ha penjat el curtmetratge.
9.- Els vídeos es poden enviar des de l'1 de novembre de 2010 fins el 23 d'abril del 2011.
10.- A mida que es vagin rebent, si tenen qualitat, seran emesos per la TV Badalona.
11.- Hi haurà 5 nominats per cada categoria, que es farà públic a la pàgina web de concurs el dia 12 de maig de 2011.

12.- A la tarda de la jornada de prevenció de riscos laborals de l'Institut la Pineda es farà entrega dels premis, el dia 18 de maig de 2011.
13.- El jurat estarà compost per professorat de l'institut del cicle de Prevenció de Riscos Laborals i per membres de les empreses col·laboradores.
15.- L'organització es reserva la possibilitat de realitzar qualsevol canvi en aquestes bases.
16.- Qualsevol canvi serà publicat a la web del centre.

Equip del Cicle de Prevenció de Riscos laborals
Institut La Pineda, Badalona

Patrocinadors
Premis