Rúbrica per l'avaluació de les qüestions generals |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Cerca d'informació |
S'aprecia una cerca pobra i manca d'autonomia en l'ús d'internet |
Manca esforç en la tria de les fonts d'informació. Autonomia en el treball amb internet |
S'aprecia esforç en la cerca i bona tria de fonts d'informació |
Bona cerca i tria dels millors materials |
|
Tractament de la informació |
La informació ha estat reproduïda sense transformació apreciable |
La informació ha estat transformada, però sovint es perd el sentit global |
Informació analitzada i transformada, tot i que s'aprecia manca de síntesi |
La informació ha estat analitzada i transformada de manera correcta |
|
Correcció de les respostes |
Força respostes incorrectes, que no s'adapten al que es demana o poc raonades |
Algunes respostes incorrectes o poc raonades |
Respostes correctes, tot i que s'aprecien mancances de raonament |
Respostes correctes i ben raonades |
|
Llengua |
Força incorreccions ortogràfiques i d'expressió |
Algunes incorreccions ortogràfiques. Expressió pobra |
Força correcció ortogràfica amb mancances d'expressió |
Correcció ortogràfica i bona expressió |
|
Presentació |
Manca notable de cura i ordre en la presentació |
Presentació correcta, tot i apreciar-se manca d'ordre |
Bona presentació de cada apartat, manca una línia estètica global |
Material ben organitzat i coherent. Cura en la presentació |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica per l'avaluació de l'informe |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Tractament de la informació |
La informació donada ha estat força copiada de les fonts |
La informació ha estat transformada, però sovint es perd el sentit global en la transformació |
La informació ha estat transformada, matenint el sentit global, tot i que s'aprecia manca de síntesi |
La informació ha estat reelaborada de manera correcta, sintètica i original |
|
Informació donada |
Força incorreccions. Manquen informacions importants |
Alguna incorrecció. La informació donada és una mica pobra |
Força correcció general. S'ha donat tota la informació rellevant |
Informacions correctes i molt extenses, sense perdre la síntesi |
|
Ús de la llengua |
Lèxic pobre o incorrecte. Incorreccions en l'ús de la llengua |
Lèxic pobre, tot i que ben utilitzat. Algunes incorreccions en l'ús de la llengua |
Ús del lèxic específic en moltes ocasions. Força correcció en l'ús de la llengua |
Correcció notable en l'ús de la llengua i del lèxic específic |
|
Presentació |
No s'ha tingut cura de la presentació ni de l'organització del contingut |
Presentació correcta però informació no ben organitzada |
S'ha tingut cura de la presentació i l'organització |
La presentació de la informació resulta atractiva i original |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica per l'avaluació de l'exposició oral |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Presentació global |
Difícil de seguir i avorrida |
Explicacions correctes, però fallen el to de veu i l'expressió corporal |
Presentació global correcta, el públic segueix amb interès |
Presentació molt fluïda. S'ha fet participar al públic |
|
Llenguatge |
Lèxic pobre i força incorreccions en l'ús de la llengua |
Lèxic pobre. Correcció acceptable de la llengua |
Força correcció de la llengua, bon ús del lèxic, manca de fluïdesa |
Expressió fluïda, correcció en l'ús de la llengua i ús correcte del lèxic específic |
|
Organització |
Manca notable d'organització i coordinació entre els membres del grup |
La presentació segueix un ordre lògic, tot i que sovint es perd el fil |
Presentació força organitzada |
Presentació molt ben organitzada |
|
Materials de suport |
Material pobre o que no aporta cap informació rellevant |
El material és bo, però no s'ha sabut utilitzar |
Material incomplet, tot i haver estat ben utilitzat |
Els materials de suport són molt encertats i han estat ben utilitzats |
|
Informació donada |
Força informacions errònies o incompletes |
Algunes informacions són incorrectes. Manquen informacions rellevants |
Poques informacions incorrectes. S'ha donat gairebé tota la informació |
La informació donada és correcta i completa |
|
Treball en grup |
Presentació individualista, no ha existit un grup |
Manca de coordinació entre els membres del grup |
Tots els membres mostren conèixer la informació global, però falta planificació |
La presentació mostra que ha hagut planificació i treball de grup |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|