Formació de Persones Adultes
ELS NOMBRES

AVALUACIÓ

Per tal d'aprovar l'activitat heu de presentar totes les qüestions generals i el treball final, així com fer l'exposició oral a classe.
La vostra nota es calcularà segons el barem següent:

Qüestions generals: 40 %
Informe: 30 %
Exposició oral: 30 %

Farem servir les rúbriques següents per a avaluar les diferents activitats. Tingueu aquests criteris en compte per tal d'obtenir un millor resultat.

Rúbrica per l'avaluació de les qüestions generals
Aspectes
Fluix
1
Acceptable
2

3
Excel·lent
4
Puntuació
Cerca d'informació S'aprecia una cerca pobra i manca d'autonomia en l'ús d'internet Manca esforç en la tria de les fonts d'informació. Autonomia en el treball amb internet S'aprecia esforç en la cerca i bona tria de fonts d'informació Bona cerca i tria dels millors materials
Tractament de la informació La informació ha estat reproduïda sense transformació apreciable La informació ha estat transformada, però sovint es perd el sentit global Informació analitzada i transformada, tot i que s'aprecia manca de síntesi La informació ha estat analitzada i transformada de manera correcta
Correcció de les respostes Força respostes incorrectes, que no s'adapten al que es demana o poc raonades Algunes respostes incorrectes o poc raonades Respostes correctes, tot i que s'aprecien mancances de raonament Respostes correctes i ben raonades
Llengua Força incorreccions ortogràfiques i d'expressió

Algunes incorreccions ortogràfiques. Expressió pobra

Força correcció ortogràfica amb mancances d'expressió Correcció ortogràfica i bona expressió
Presentació Manca notable de cura i ordre en la presentació Presentació correcta, tot i apreciar-se manca d'ordre Bona presentació de cada apartat, manca una línia estètica global Material ben organitzat i coherent. Cura en la presentació
Puntuació total

 

Rúbrica per l'avaluació de l'informe
Aspectes
Fluix
1
Acceptable
2

3
Excel·lent
4
Puntuació
Tractament de la informació La informació donada ha estat força copiada de les fonts La informació ha estat transformada, però sovint es perd el sentit global en la transformació La informació ha estat transformada, matenint el sentit global, tot i que s'aprecia manca de síntesi La informació ha estat reelaborada de manera correcta, sintètica i original
Informació donada Força incorreccions. Manquen informacions importants Alguna incorrecció. La informació donada és una mica pobra Força correcció general. S'ha donat tota la informació rellevant Informacions correctes i molt extenses, sense perdre la síntesi
Ús de la llengua Lèxic pobre o incorrecte. Incorreccions en l'ús de la llengua Lèxic pobre, tot i que ben utilitzat. Algunes incorreccions en l'ús de la llengua Ús del lèxic específic en moltes ocasions. Força correcció en l'ús de la llengua Correcció notable en l'ús de la llengua i del lèxic específic
Presentació No s'ha tingut cura de la presentació ni de l'organització del contingut Presentació correcta però informació no ben organitzada S'ha tingut cura de la presentació i l'organització La presentació de la informació resulta atractiva i original
Puntuació total          

 

Rúbrica per l'avaluació de l'exposició oral
Aspectes
Fluix
1
Acceptable
2

3
Excel·lent
4
Puntuació
Presentació global Difícil de seguir i avorrida Explicacions correctes, però fallen el to de veu i l'expressió corporal Presentació global correcta, el públic segueix amb interès Presentació molt fluïda. S'ha fet participar al públic
Llenguatge Lèxic pobre i força incorreccions en l'ús de la llengua Lèxic pobre. Correcció acceptable de la llengua Força correcció de la llengua, bon ús del lèxic, manca de fluïdesa Expressió fluïda, correcció en l'ús de la llengua i ús correcte del lèxic específic
Organització Manca notable d'organització i coordinació entre els membres del grup La presentació segueix un ordre lògic, tot i que sovint es perd el fil Presentació força organitzada Presentació molt ben organitzada
Materials de suport Material pobre o que no aporta cap informació rellevant El material és bo, però no s'ha sabut utilitzar Material incomplet, tot i haver estat ben utilitzat Els materials de suport són molt encertats i han estat ben utilitzats
Informació donada Força informacions errònies o incompletes Algunes informacions són incorrectes. Manquen informacions rellevants Poques informacions incorrectes. S'ha donat gairebé tota la informació La informació donada és correcta i completa
Treball en grup Presentació individualista, no ha existit un grup Manca de coordinació entre els membres del grup Tots els membres mostren conèixer la informació global, però falta planificació La presentació mostra que ha hagut planificació i treball de grup
Puntuació total