# | ||
Guia didàctica
Objectius.- 1.-Identificar elements de l’entorn natural, analitzar la seva organització, les seves característiques i interaccions. 2.-Utilitzar de manera responsable i creativa les TIC, tant com a eines per obtenir informacions, com a instruments per aprendre i compartir coneixements. 3.-Utilitzar recursos de les TIC. Cerca guiada de la informació a Internet. Aquests objectius contribueixen a l’assoliment de les competències bàsiques de la manera que es detalla a continuació: Competències comunicatives Comunicar idees i informacions de manera oral, escrita, visual i utilitzant les TIC per informar, per convèncer, per dialogar, Competències metodològiques Utilitzar habilitats per a la recollida i tractament de la informació, Utilitzar el pensament crític i creatiu per a l’anàlisi de la informació, la resolució de problemes i la presa de decisions. Competències personals Aplicar coneixements i habilitats en contextos familiars i del seu entorn, Continguts.- El món dels éssers vius Observació, utilitzant mètodes directes i indirectes, d’organismes identificar-ne les diferències Caracterització dels éssers vius per la seva capacitat de realitzar les funcions bàsiques: nutrició, reproducció i relació. Valoració de la responsabilitat envers els animals domèstics. Identificació i determinació d’animals l'entorn segons diferents criteris observables. Identificació de les característiques i comportaments d'animals per adaptar-se al medi. Organització de l'alumnat Es treballa a l’aula d’ordinadors i també a l’aula ordinària. A l’aula d’ordinadors cada nen i nena disposa d’un ordinador mentre que a l’aula ordinària es treballa en grup i en ordinadors portàtils. Els treballs es revisen individualment a classe a l’ordinador de classe.
Temporalització És una activitat pensada i preparada per a dur a terme el primer trimestre de Cicle Inicial
|
|
|