QUI SOM?

El Camp d'Aprenentatge dels Monestirs del Císter és un servei educatiu del Departament d'Educació que ofereix al professorat i als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l'estudi i l'experimentació en un medi singular de Catalunya: els monestirs cistercencs.

L'estada de dos a cinc dies en el nostre Camp d'Aprenentatge  facilita la descoberta del medi natural, social i històric de la comarca on està situat i fa incidència especial en els continguts de l'educació ambiental i de patrimoni, alhora que estableix un marc nou per a la convivència i la relació entre el professorat i l'alumnat.

El Camp d'Aprenentatge també ofereix als centres educatius la possibilitat de desenvolupar projectes específics d'un dia de durada (sortides d'un dia), la qual cosa facilita la participació dels centres docents propers, geogràficament parlant.

El nostre Camp d'Aprenentatge s'adreça principalment a alumnes d'Educació Primària, de Secundària, dels Cicles formatius i del Batxillerat dels centres educatius de Catalunya. En cas excepcional, condicionat a projectes de treball concrets i a la disponibilitat, es podrà atendre centres educatius públics de fora de Catalunya.

Els camps d'aprenentatge estan regulats, com a serveis educatius del Departament d'Educació, pel Decret 155/1994.