M 07 Enregistrem el nostre propi CD

Activitat adreçada a CI/CM/CS/ESO/BAT (estades i sortides)

El CdA Pau Casals ofereix la possibilitat als centres de fer un enregistrament sonor al mateix temps que els alumnes descobreixen les tècniques i trucatges que s’utilitzen en l’enregistrament professional.

Aquesta activitat s’ofereix a tots aquells centres que durant el curs han realitzat algun projecte musical i que vulguin continuar treballant amb els seus alumnes fent l’enregistrament sonor, el videoclip, ....

El CdA Pau Casals. El Vendrell us pot oferir el espai, el maquinari, l’assessorament i la producció per portar a terme el vostre projecte en una estada de entre 2 a 5 dies i sortides d'un dia.

Per tal de dur a terme el vostre projecte, els professionals del CdA juntament amb els membres del vostre centre mantindran contacte al llarg del curs per tal d’assessorar-vos i deixar-ho tot enllestit durant la vostra estada.

Fes els teus propis sobres de CD

Així sonen els vostres CD's