L'HORT

linia.gif (1999 bytes)

• La nostra metodologia es fonamenta en que els aprenentages es van assimilant d’una manera progressiva i global des de les diferents àrees de treball, fent un tractament dels continguts basat, especialment, en l’activitat dels nens i de les nenes.
  • Pensem que és important treballar en diferents contextos i escenaris per motivar a aprendre i interactuar, tant a l’escola com a fóra d’ella.
  • Utilitzem diferents estratègies: racons, tallers, projectes, treball cooperatiu, fitxes de treball…

SOM A L'AULA DE JOC SIMBÒLIC
  • Contemplem l’ús de diferents tipus de llenguatges (gràfic, gestual, plàstic, musical, digital…) per tal d’oferir la possibilitat de millorar la comunicació de tot l’alumnat i en sentit ampli.
  • Fem activitats dirigides a gran i petit grup, per parelles o individuals per millorar l’atenció, la concentració, la cooperació i la sociabilització.