|
|
OBJECTIUS GENERALS DEL CURS ( els curriculars s' explicaran a les reunions d' inici de curs) 1- EDUCACIÓ INFANTIL - Continuar amb el projecte d’immersió lingüística - Treball sistemàtic dels hàbits i rutines d’aula - Fer una distribució temporal que faciliti l’aprofitament dels recursos - Establir estratègies que ens ajudin a dur a terme el nostre Projecte Educatiu: Ø Treball amb projectes Ø Treball amb racons, tant de joc com de treball. La programació dels mateixos i la seva temporalització es farà en grups, tot garantit l’atenció a la diversitat en sentit ampli (especificitat de l’alumnat, ritmes de treball…) Ø Realització de tallers que s’intentarà que siguin d’etapa sempre que el nombre d’infants ens ho permeti. La programació i avaluació dels mateixos serà recollida a nivell d’Educació Infantil. Ø El protagonista de la setmana (P3) Les famílies hi participen realitzant un taller a l’aula del seu infant amb tots els companys i companyes. Ø La Maleta dels tresors (P4) Les famílies hi participen ensenyant un joc als companys i companyes dels seus infants. Ø El Conte Viatger (P5) Les famílies hi participen preparant i explicant el conte a l’aula dels seus infants. - Potenciar l’ús de les NNTT a l’escola. - Continuar fent la introducció de la llengua anglesa, tot treballant continguts del currículum en aquesta llengua i seguint la programació de cada nivell. 2- EDUCACIÓ PRIMÀRIA - Continuar amb el desenvolupament curricular. - Treball sistemàtic dels hàbits i l’autoavaluació - Fer una distribució temporal que faciliti l’aprofitament dels recursos - Establir estratègies que ens ajudin a dur a terme el nostre Projecte Educatiu: Ø Treball amb projectes Ø Treball amb racons, adaptats al nivell i adequats a les diferents àrees curriculars. Ø Realització de tallers (dedicats a les festes populars o puntuals, amb o sense monitoratge extern) Ø El Reporter de la setmana. Seguint la línia iniciada a Ed. Infantil i aprofitant el treball del llenguatge escrit, es fa aquest treball amb la col·laboració de la família, però sense que la seva intervenció a l’aula sigui imprescindible. Al cicle inicial es fa la introducció en format col·lectiu, al cicle mitjà es comença amb el format individual oral i escrit i, al cicle superior es fa individual emprant qualsevol format i té projecció externa ( publicació al blog ) - Potenciar l’ús de les NNTT a l’escola. 3- FESTES TRADICIONALS I POPULARS Cada una de les festes es programarà puntualment i es concretarà dies abans de cada celebració en les reunions de coordinació pedagògica. El quadre que segueix recull el calendari que ens proposem treballar, les concrecions sinclouran a la memòria:
4- PROGRAMA D'ACTIVITATS CURRICULARS COMPLEMENTÀRIES Al llarg del curs es faran diferents activitats fora de l'aula ordinària: a l'escola o al seu entorn , normalment de caire puntual (com anar al bosc, recollir mostres, realització de tallers, anar a espectacles...) o d'altres que impliquen la utilització de transport, aquestes darreres poden ser de mig dia (Sitges o comarca) o de dia sencer. Tot seguit us resumim les activitats programades per enguany:
|