Carrer Josep Irla s/núm     08870- SITGES  (Garraf)    Telèfon: 938114654

VACANCES DE NADAL. 24/12/2014 al 7/01/2015
VACANCES DE PASQUA del 30/03/15 al 6/04/15
VACANCES D’ESTIU  des de 20 de juny de 2015

Tenen la consideració de dies festius els que determini la disposició corresponent del Departament d'Empresa i Ocupació

FESTA LOCAL: 23 de Setembre

HORARI LECTIU

MATÍ de 9h a 12h 30

TARDA de 15h a 16h30

• A L'ESCOLA OFERIM SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR PER A LES FAMÍLIES INTERESSADES, LA GESTIÓ ÉS A CÀRREC DE L'AMPA
  •  L'AMPA TAMBÉ OFEREIX  ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I SERVEI D'ACOLLIDA ( EN FUNCIÓ DE LA DEMANDA)

Dies de lliure disposició

NO HI HAURÀ CLASSES ( Consell Escolar Municipal ):

•  31 d'octubre de 2014
  •  16 de febrer de 2015
  •  17 de febrer de 2015

JORNADA CONTINUADA

HORARI LECTIU de 9h a 13h

• 23 de desembre 2014

• del 8 al 19 de juny 2015

OBJECTIUS GENERALS DEL CURS ( els curriculars s' explicaran a les reunions d' inici de curs)

1- EDUCACIÓ INFANTIL

- Continuar amb el projecte d’immersió lingüística

- Treball sistemàtic dels hàbits i rutines d’aula

- Fer una distribució temporal que faciliti l’aprofitament dels recursos

- Establir estratègies que ens ajudin a dur a terme el nostre Projecte Educatiu:

Ø      Treball amb projectes

Ø      Treball amb racons, tant de joc com de treball. La programació dels mateixos i la seva temporalització es farà en  grups, tot garantit l’atenció a la diversitat en sentit ampli (especificitat de l’alumnat, ritmes de treball…)

Ø      Realització de tallers que s’intentarà que siguin d’etapa sempre que el nombre d’infants ens ho permeti. La programació i avaluació dels mateixos serà recollida a nivell d’Educació Infantil.

Ø      El protagonista de la setmana (P3) Les famílies hi participen realitzant un taller a l’aula del seu infant amb tots els companys i companyes.

Ø      La Maleta dels tresors  (P4) Les famílies hi participen  ensenyant un joc als companys i companyes dels seus infants.

Ø      El Conte Viatger (P5) Les famílies hi participen preparant i explicant el conte a l’aula dels seus infants.

- Potenciar l’ús de les NNTT a l’escola.

- Continuar fent  la introducció de la llengua anglesa, tot treballant continguts del currículum en aquesta llengua i seguint la programació de cada nivell.

2- EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Continuar amb el desenvolupament curricular.

- Treball sistemàtic dels hàbits i  l’autoavaluació

- Fer una distribució temporal que faciliti l’aprofitament dels recursos

Ø      Treball amb projectes

Ø      Treball amb racons, adaptats al nivell i adequats a les diferents àrees curriculars.

Ø      Realització de tallers (dedicats a les festes populars o puntuals, amb o sense monitoratge extern)

Ø      El Reporter de la setmana. Seguint la línia iniciada a Ed. Infantil i aprofitant el treball del llenguatge escrit, es fa aquest treball amb la col·laboració de la família, però sense que la seva intervenció a l’aula sigui imprescindible. Al cicle inicial es fa la introducció en format col·lectiu, al  cicle mitjà es comença amb el format individual oral i escrit i, al cicle superior es fa individual emprant qualsevol format i té projecció externa ( publicació al blog )

- Potenciar l’ús de les NNTT a l’escola.

3- FESTES TRADICIONALS I POPULARS

Cada una de les festes es programarà puntualment i es concretarà dies abans de cada celebració en les reunions de coordinació pedagògica. El quadre que segueix recull el calendari que ens proposem treballar, les concrecions s’inclouran a la memòria:

CICLE

Setmana del 23 d’abril

-L’ Estiu

Fi de curs

Darrer dia del curs al juny

Escola + AMPA

4- PROGRAMA D'ACTIVITATS CURRICULARS COMPLEMENTÀRIES

Al llarg del curs es faran diferents activitats fora de l'aula ordinària: a l'escola o al seu entorn , normalment de caire puntual   (com anar al bosc, recollir mostres, realització de tallers, anar a espectacles...)  o d'altres que impliquen la utilització de transport, aquestes darreres poden ser de mig dia (Sitges o comarca) o de dia sencer.

Tot seguit us resumim les activitats programades per enguany:

Nivell

Activitat