ASPECTES PEDAGÒGICS

Sortides i colònies: L'Escola incorpora dins la programació general les activitats que es realitzen fora del marc escolar per complementar les diferents àrees. Es programa una sortida mensual d'un dia o de mitja jornada i es fan colònies.

Idiomes: S'introdueix la llegua anglesa a partir dels 6 anys.

Celebracions: Al llarg del curs hi ha unes dates que serveixen per aplegar al voltant d'una mateixa activitat a una part o tota la comunitat escolar. Les més importants són: La festa de la Castanyada, el Concert de Nadal, Carnaval, Sant Jordi, i les Festes de l'Escola.

Natació: El programa d'activitats aquàtiques, dins l'horari escolar, és de perioricitat setmanal, complementa l'horari d'Educació Física i abasta des dels 3 als 9 anys.

Psicomotricitat: per als nens i nenes de Cicle Infantil.

Educació Especial: Des de 3 anys fins a 6è de primària. Comptem amb el suport de l'Equip d'Assessorament Psicopedagògic..

Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC): Utilitzem els ordinadors en horari escolar com a recurs i eina de suport i aprenentatge.