CEIP GERBERT D'ORLHAC

Menú documents
Menú Ampa

PROJECTE EDUCATIU

El CEIP Gerbert d'Orlhac és una escola nova. Va començar a funcionar el setembre de 2002 a Nova Aula i aquest curs vam estrenar nou edifici. És nova en molts aspectes, nova en el seu equip de mestres, amb moltes ganes de treballar i fer gaudir del saber, als alumnes que participen d'aquest projecte i a les seves famílies, nova amb la idea de fer una escola que estigui lligada a la realitat del món actual i a allò que ens demana la societat, que va canviant amb el temps.

EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

Potenciar la formació integral de la persona. Cada ésser humà és únic, respectarem el ritme i característiques de cada nen/a. Es treballarà per desenvolupar totes les seves capacitats/possibilitats (llenguatges verbals i no verbals), fomentant l'educació artísitca (visual, plàstica, musical, ..) el coneixement científic i el gust per aprendre i saber.

Educar en valors. Potenciar i educar en valors com el respecte, l'autonomia personal, la responsabilitat, l'esforç, la creativitat, l'esperit crític, la sensibilitat.

Fomentar l'arrelament en el medi i la capacitat d'adaptació a una societat canviant. Participar de les activitats del barri i del poble. Ser coneixedor del que passa a prop nostre i en el món, per a poder valorar i expressar el que és viu i se sent. Coneixement de les noves tecnologies. Potenciar la capacitat d'adaptació als canvis.

Potenciar i afavorir la relació família-escola. Diàleg, participació i respecte.

Possibilitar aprenentatges significatius i funcionals de les llengües. El llenguatge és l'instrument bàsic i fonamental per a la construcció de la pròpia identitat.

Desenvolupar tots els llenguatges artístics. Posar a l'abast dels infants les possibilitats expressives, comunicatives i creatives que ofereixen els llenguatges verbals, corporal (dansa, joc, psicomotricitat), teatrals, musical, visual i plàstic.

Gust per aprendre i saber. Metodologia activa: el nen/a ha de ser subjecte actiu del propi aprenentatge. Treball per projectes.

Tornar a L'ESCOLA