CURS 2007-2008

ANAR AL WEB DE MOSTRA D'ACTIVITATS "AGUAITA" ADMINISTRAT PER FRAN MUÑOZ

Activitat en el marc de la  XX1 SETMANA CULTURAL

CURS 2006-2007

L'alumnat de Cicle Superior, dins el marc del programa "Aguaita", va visitar Alcanar Ràdio durant les setmanes del 12 i del 19 de març.

XARRADA PER A MARES I PARES

"Compra-m'ho.
El repte d'aprendre a consumir"

L’Escola del Consum de Catalunya ofereix xarrades dirigides a les mares i pares. En aquestes xarrades es reflexiona al voltant del fenomen del consum, i a partir del debat s’exploren vies per orientar l’educació del consum dels nostres fills i de les nostres filles.

En el marc del projecte “Aguaita” (Projecte d’Educació en Comunicació Audiovisual) hem organitzat aquesta activitat per al dijous, dia 15, a les tres de la tarda, a la Sala de Professors del centre.

Aquesta xarrada serà conduïda per Marta Fonolleda Riberaygua, Educadora de l’Escola del Consum de Catalunya.

Del 28 de novembre a l'1 de desembre s'ha passat una enquesta a tot l'alumnat del centre. Als pares i mares se'ls va enviar una carta per a informar-los.

Quina activitat estem fent?

PROJECTE "AGUAITA"
de comunicació audiovisual.

19 de juny de 2006. El Departament d'Educació i Universitats ha seleccionat el projecte "Aguaita", com a projecte d'innovació educativa.