MENU MAIG 2013

Divendres

Llenties amb arròs i pastanaga
Sopa d'au amb galets

Festa de l'1 de maig
Truita amb amanida d'enciam
Daus de porc estofats amb salseta i patates

dDilluns
Divendres
Amanida d'arròs (blat de moro i olives negres)
Bledes amb patata
Cigrons amb all i julivert
Espirals a la carbonara(crema de llet i bacó)
Sopa amb lletres
Truita a la francesa amb amanida d'enciam
Hamburguesa mixta amb formatge i amanida d'enciam
Bunyols de bacallà amb amanida d'enciam i blat de moro
Tilàpia amb salsa de llimona i amanida d'enciam i pstanaga
Pernilets de pollastre amb patates al forn
dDilluns
Macarrons amb formatge
Sopa de verdures
Minestra casolana
Fideuà
Truita amb amanida verda
Escalopa de Gall d'indi amb patates fregides
Fogonero al forn amb verduretes
Calamars a la romana amb amanida d'enciam
Festiu de lliure disposició
Arròs amb xampinyons
Crema de pastanaga amb rostes
Llenties estofades
Escudella barrejada
Festa de la 2na Pàsqua
Nuggts de pollastre casolanes amb amanida d'enciam
Mandonguilles de vedella amb ceba i tomàquet
Salsitxes de porc amb patates fregides
Filet de lluç amb amanida d'enciam
Fruita amb almíbar
Divendres
Espirals de colors amb formatge
Mongeta tendra amb patata

FESTA DE L'ARTI

Arròs amb tomàquet

Sopa Casolana
Cigronsamb xoriç
Truita d'espinacs amb amanida d'enciam
Daus de pollastre amb pastanaga i pèsols
Sant Jacobos de Lluç i amanida d'enciam
Pizza de la Rosa
Hamburguesa de vedella amb patates fregides
Postre especial i Fanta
Iogurt

L'ARTI A CATALUNYA!

ALGUNS DELS NOSTRES MENÚS

EL NOSTRE MENJADOR

ATENCIÓ! LLEGIU ATENTAMENT LA NORMATIVA

La gestió del menjador, estarà a càrrec de l’empresa “Aliment-Art”. Seguirem elaborant els nostres menús a l’escola, amb el nostre personal i amb la nostre supervisió.

L’escola Joan Maragall, ofereix al seu alumnat el servei de menjador escolar amb caràcter voluntari i en l’horari comprès entre les 12:30 i les 15:00 hores, a pàrvuls i de 13:00 a 15:00 hores a primària.

Els dies de jornada intensiva el mes de juny es sortirà a les 15:00 hores.

Per utilitzar aquest servei com a comensal fix, s’ha de presentar a secretaria, el full d’inscripció degudament omplert i estar al corrent de pagament del curs anterior.

Si es desitja utilitzar el servei com a comensal altern (per dies), s’hauran d’inscriure diàriament a secretaria i realitzar el pagamentcorresponent de 9:00 a 10:00 pel matí. Fora d’aquest horari no es podran acceptar inscripcions esporàdiques.

PREUS CURS 2012-2013

Comensal fix 6,20€. diàris. (mínim un mes)
Comensal
altern 6,80€ diàris.

Les mensualitats estaran en funció del nombre de dies lectius de cada mes. Si no hi ha variacions en el calendari escolar, aquestes mensualitats seran les següents:

Setembre
Octubre
Novembre
Desembre
Gener
Febrer
Març
Maig
Juny

El pagament dels comensals fixes serà mitjançant domiciliació bancària. El rebut es carregarà en compte dins dels primers cinc dies de cada mes.

Les despeses produïdes per rebuts retornats, (4 €) seran a càrrec de les famílies.

En el cas d’una absència justificada d’un comensal fix i sempre que es notifiqui a secretaria de 9 a 10 del matí del mateix dia es podrà retornar l’import de 2,60 € diaris que corresponen aproximadament a l’apartat d’alimentació.

A les sortides escolars de tot el dia es donarà una bossa amb “pic-nic”, per tant no hi haurà abonaments.

Beques. Els alumnes que han sol·licitat ajut de menjador, si es queden a dinar, hauran de pagar l’import total fins el dia que es notifiqui la concessió o denegació de l’ajut.

Medicaments. No es donarà cap medicament als alumnes sinó es té la prescripció del metge i l’autorització de la família. Aquesta autorització ha de ser escrita i detallada (hores, dosi,...) en l’imprès que es facilita a secretaria. Els medicaments els han de proporcionar les famílies.

Monitors/es. Seguiment dels alumnes.

Es donaran informes de menjador tres vegades l’any, una per trimestre. Els nens i nenes de P3 portaran cada dia a casa l’informe que hauran de retornar el dia següent. P4 i P5 ho porta al final de la setmana.

Si es vol parlar amb els monitors/es per qualsevol consulta, aclariment o incidència sobre el seu fill/a en el servei de menjador, s’haurà de sol·licitar entrevista a secretaria de 9 a 10 del matí.

Les dietes. En casos molt justificats es serveix un menú de règim format per: 1r. plat: arròs bullit o verdura. 2n. plat peix o carn a la planxa

Les dietes fixes específiques o a causa d’al·lèrgies a productes concrets, només es donaran si prèviament hi ha un informe mèdic.

Material que necessitem:

• Necesser amb pasta i raspall de dents (amb caputxó).
  • A P3 Muda de roba de recanvi marcada amb el nom pel menjador.
  • Els nens i nens de P-3 han de portar un coixí per fer la migdiada, i un llençol per tapar-los.

LES RECEPTES DE LA NOSTRA CUINA