La nostra escola Festes Sortides Cosa d'alumnes Novetats i noticies

Activitats

En aquesta pàgina trobareu algunes activitats interessants a realitzar. Deixa't ajudar pel Ferri, el nostre mestre virtual. Ànim.

Ah! També trobareu un munt de recursos molt interessants.

Hola amics, sóc en Ferri.
  Mireu quins recursos més guais us he portat.

Activitats per a nens i nenes

Hola amics, sóc en Ferri. Si, si, de Ferreries es clar. Sóc l'encarregat de que tots vosaltres participeu en la creació de la nostra pàgina web. Vinga, ajudeu-me o em quedaré sense feina i no em permetran que segueixi ballant.

Us proposo la primera activitat d'aquest nou espai. Està adreçada a tots vosaltres, nens i nenes de Les Ferreries. A veure qui fa els dibuixos més divertits i macos per decorar la nostra pàgina web. Ja sabeu, escolliu qualsevol dels llocs ( per exemple: la castanyada o sortides) i feu un dibuix que hi tingui relació. Triarem uns quants i els posarem amb el vostre nom en cada una de les pàgines. Ánim i a dibuixar.

Si no esteu molt cansats, provem a fer una altra activitat. Escriviu un petit redactat en Adaptacions Word sobre alguna de les sortides que heu fet aquest curs i, triarem alguns per posar-los a la pàgina relacionada. Si voleu ser uns grans escriptors, vinga agafeu paper i llapis, que dic jo ara! Agafeu el teclat i a teclejar. Ànim.