Aquí podeu trobar les últimes notícies de tot el que passa a l'escola.

Participem al bloc!

Anem eixemplant el nostre web i hem iniciat aquest apartat dels blocs. Per motius d'organització hem començat amb les activitats del Cicle Inicial i de mica en mica anirem introduint activitats que fem als altres cicles i nivells.

Esperem que us agradi i que aneu participant.

(febrer 2009)

Fem el taller dels aliments!

Els nens i nenes del cicle inicial hem après com preparar un berenar equilibrat

(octubre 2008)

Fem una mica de teatre!

Els nens i nenes de 4t van interpretar una obra de teatre per a tots els alumnes de l'escola. Tots vàrem disfrutar molt amb la seva particular "Caputxeta vermella"

(juny 2008)

Fem una escola sostenible!

Per tal d'estalviar aigua, a l'escola hem ajustat el temporitzador de les aixetes per regular-ne la quantitat que hi raja.

També les descàrregues dels wc. han estat regulades per no malbaratar l'aigua.

Per una altra banda, els nens i nenes de P3 aboquen en un contenidor preparat a l'efecte tota l'aigua i l'utilitzem per regar les plantes del nostre hort.

Amb aquestes accions, estalviem aigua i conscienciem els nostres alumnes de la necessitat d'aprofitar aquest element tan necessari. (maig 2008)

Jornada d'avis

El dia 28 de febrer hem participat en la jornada "A l'escola pública de Nou Barris, llegim amb la gent gran". Aquest curs, els nens i nenes del cicle mitjà han escoltat els contes que han llegit els avis d'alguns alumnes de l'escola. Tots hem gaudit d'una experiència positiva i emotiva. Volem agrair la seva participació i els seus consells. (febrer 2008)

Flors de l'Índia

El passat divendres dia 8 de febrer ens va visitar el Sr. Lol. Va explicar-nos que vé de l'Índia, que és professor i i té un hobby que vol ensenyar a tots els nens i nenes: fer flors de paper. Mireu quines flors tan maravelloses ens va ensenyar a fer només amb tires de papers de colors, unes tisores i, és clar, amb molta destresa i sensibilitat. Li agraïm que hagi estat a la nostra escola i provarem de fer aquestes flors tan boniques. (febrer 2008)

Dia de la Pau

Avui 30 de gener hem celebrat

el dia de la Pau a l'escola i hem fet

aquest mural

(gener 2008)

La carbassa

Aquest mes de febrer ens menjarem

la carbassa de Halloween.

Ja sabem que té moltes vitamines !

(gener 2008)

Jocs Florals