Consell dels infants Hola, som en Jaume Salarich, de 6èB i l’Ona Sanmartí, de 6èA. Vàrem ser triats pels companys de classe per anar, un cop al mes, al Consell dels Infants, una reunió de nens i nenes d’entre 5è i 6è, de les escoles de Sant Cugat. Hi quedem a dos quarts de sis, i fins a tres quarts de set estem treballant. Fins a les set fem una mica de berenar pica-pica. Allà hi dialoguem,proposem, i reflexionem sobre (aquest any) propostes contra la crisi des del punt de vista dels nens i nenes. Al juny, ensenyarem a l’alcaldessa i a alguns regidors el nostre projecte, i esperem que vagi bé! IV Cercavila d’escoles VIII Premi Narrativa Infantil i Juvenil 21 Ona Sanmartí i Jaume Salarich Els Geganters de Sant Cugat han tornat a organitzar la trobada d’escoles amb Gegantons i Capgrossos, i prèviament a la Diada, els Geganters van fer un taller a l’escola on van participar alumnes del Cicle Superior. Aquest curs, la nostra família ha augmentat i juntament amb els Capgrossos en Lluc i la Pepa que portaven els alumnes del cicle superior, van desfilar en Pinxo (el drac) i en Bec Groc (l’àliga), els gegantons de P4. Els Dracs i les Àligues, han treballat de valent durant dos cursos per realitzar en cartró pedra aquestes dues figures del bestiari català. Aquesta trobada es celebra cada dos anys i és important mantenir-la i, a ser possible, que vagi creixent ja que som l’única població de tot Catalunya on totes les Escoles públiques tenen gegantons o Capgrossos. Com a record de la trobada, les escoles van rebre una reproducció en cartró de la gegantona Salut. Com cada any des del seu inici, els alumnes de Cicle Superior han participat d’aquesta convocatòria feta des de l’Ajuntament de Sant Cugat. Novament l’escola ha estat present en l’acte d’entrega de premis representada aquest cop per dos alumnes de cinquè A que van quedar finalistes, la Laura Aballanet i l’Andrés de Castro.