Page 24

El Pinyo Num61

Secció d’activitats extraescolars La pluja a l’esplai 24 Extraescolars Material per fer una rosa de paper ben senzilla i de força durada: -paper de seda vermell -pal de fusta o pinxo -cinta aïllant de color verd I per acabar aquí teniu una endevinalla pels més petits: Trec un foc vermell que crema I tinc punxes a l esquena ´? Unes dents per mossegar I unes ales per volar QUI SÓC? Durant la setmana de pluges a l’esplai, ens vam quedar sense poder sortir a jugar al pati, però com que sempre mirem el cantó positiu de les coses vam poder treure-li profit a la situació… Vam aprendre a fer vaixells de paper i posar-los a navegar en els canals improvisats que ens ofereix l’escola un cop la pluja ha passat.

El Pinyo Num61