Secció d’activitats extraescolars 23 Extraescolars AMPA / PAIDOS Hola a totes i totes! Aquest tercer trimestre a l´Esplai estem molt contents! Per fi és primavera. Fa bon temps, surten les flors, el sol...i els nens i nenes després de berenar i fer alguna activitat també sortim a l ´exterior. Fa uns dies que hem penjat un mural de la primavera ben alegre al nostre espai, on ens trobem cada dia per berenar i fer la xerrada amb els companys. Hi participem tots els que volem i de totes les edats, aquí no hi ha cursos, som un grup de grans i petits. Un altre dels tallers que hem fet a l´esplai és el taller de Sant Jordi: com no pot ser d´una altra manera ; La Rosa. Símbol d´amor, amistat, afecte....I tots varem sortir amb la rosa a la mà, per la mare, l´àvia, la veïna, l´amic o l´amiga. És una data ben bonica i celebrada a la nostra escola i a tot Catalunya.