Festes

A la nostra escola celebrem les festes que veureu a continuació:

CASTANYADA

Octubre 09

Per la castanyada fem jocs al pati mentre els nens i nenes de sisè torren les castanyes. Després ens posem per classes al voltant d'unes estovalles que hem fet entre tots i ens mengem les castanyes.

FESTA DE NADAL

Desembre 09

L'ultim dia del trimestre fem el Concert de Nadal i després un bon esmorçar. Els més petits fan cagar el Tió i els grans fan l'amic invisible.

CARNAVAL

Febrer 10

Arriba el Carnestoltes i ens mana fer unes penyores. El dia de Carnaval ens disfressem i ballem per cursos, després fem una dansa tots junts i per acabar jutgem al Carnestoltes i el cremem.

SETMANA CULTURAL

Abril 10

Aquest curs celebrarem el 25è aniversari de la nostra escola amb tot un seguit d'actes i activitats.

FINAL DE CURS

Juny 10

Aquesta és una festa molt emotiva perquè diem adéu als nens i nenes de sisè. Després fem jocs al pati i... comencen les vacances!