L´escola

L'escola "Pere Teixiné" és un Centre d´Educació Infantil i Primària on els alumnes estan agrupats per cicles.

Hi assisteixen eminentment els nens i nenes de la població i el centre es caracteritza per uns trets d´identitat (escola catalana, local, aconfessional, cooperadora amb l´educació com a procés integral, de pluralisme ideològic i democràtica, coeducadora, paidocèntrica i amb una línia metodològica activa que comparteix amb la resta d´escoles de la ZER "Riu Corb", integrada també pels centres de Sant Martí de Maldà, Els Omells de Na Gaia, Maldà i Preixana.

El nostre centre disposa de diversos equipaments, entre els quals destaquen les aules d´Educació Infantil (P3, P4 i P5), la de Cicle Inicial, la de Cicle Mitjà i la de de Cicle Superior, l´aula d´ordinadors-despatx i l´aula Multiús, a més de la Biblioteca i el pati.

aula especialitats

aula multiús