CEIP SANTIAGO RAMÓN Y CAJAL
El nostre Centre
Professorat del Centre
El menjador escolar
Associació de mares i pares de l'escola
La Biblioteca de l'escola
Sortides culturals i colònies
Les festes escolars

Projecte Comenius 2008-2010

Del 19 al 23 d’Octubre vam fer la cinquena trobada. Aquesta vegada la trobada va tenir lloc a Turquia. El nostre avió va aterrar a Estambul i vam agafar un autocar que ens va portar fins la ciutat dels nostres companys turcs. Bozuyuc a mig camí d’Estambul i Ankara.
Després de 5 hores de viatge vam arribar a Bozuyuc on ens va rebre la delegació turca. A la seva ciutat vam visitar la seva escola i altres centres participants.
Durant aquests dies vam conèixer la manera de treballar del mestres turcs, la seva metodologia, els seus recursos, quin era l’horari dels alumnes, quines eren les matèries obligatòries, les optatives,...
Aquest cop les altres delegacions no van portar tants mestres com van portar a la nostra escola, és clar, no hi ha cap ciutat més maca que la nostra, no?
Els dies següents ens vam reunir a la biblioteca de
l’escola amb el motiu d’exposar el treball dut en cada un dels diferents països.

A continuació us presentem un recull d'imatges del treball realitzat en aquesta estada a la nostra escola.

Setmana Cultural
Aula d'acollida