Iniciuna escolacomunitat d'aprenentatgesomniAMPAOn sominTrANITMoodle

edu365
Viquipèdia

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Enguany toca renovar part del Consell Escolar. Els interessats per qualsevol dels sectors us podeu informar ala web del Departament d'Educació (www.gencat.cat/ense). en aquest mateix espai us anirem informant del procés a la nostra escola.

EL CONSELL ESCOLAR

El Consell Escolar de la nostra escola té un caire especial ja que ha de respondre a una realitat pròpia i les seves necessitats: la comunitat d'aprenentage. Això fa que l'organització normalitzada a nosaltres se'ns quedi petita doncs hi manca un quart sector, el dels voluntaris. Es el que en el següent esquema hem anomenat Sector comunitat d'aprenentatge.

La comissió Gestora, formada pels quatre sectors, és el veritable organ de gestió del centre mentre que el Consell Escolar es manté per necessitats legals fins que aquestes no s'adaptin a la nostra realitat

SECTOR MESTRES
SECTOR MARES I PARES
SECTOR ADMINISTRACIÓ