Actualitzat: 4-9-2007

ÚLTIM DIA DE CLASSE

20 DE JUNY

"T'he enxampat, Caputxeta" Teatre dels alumnes de 6è
Projecció del curt "Treball en equip" realitzat dins el curs "Cinema en curs"
Projecció de "Teletercero"
Comiat als alumnes de 6è.

Al matí al Casal de Bordils pels alumnes i mestres de l'escola.
A les 9 del vespre al Casal de Bordils pels pares, mares i familiars de l'escola.

El dissabte 16 de juny a les 6 de la tarda va començar la festa de l'escola. Primer els alumnes que havien après malabars ens van fer una demostració. Després els nens de la coral van cantar dues cançons de la Cantata. La novetat va ser que la Coral de pares i mares de l'escola va fer el seu debut, es van estrenar. Van cantar una cançó amb els nens i després van fer un petit concert de les cançons que havien après. Ho van fer tots molt bé i van animar a altres pares i mares a apuntar-s'hi pel proper curs.
A quarts de set va començar la fira. Aquest any hi havia dues parades noves que havien fet els pares de la Junta de l'AMPA. Unes bitlles noves que tenien els de cinquè i la pista americana dels de P5.
La fira va ser molt divertida, ens ho vam passar molt bé i vam guanyar molts premis.
Cap a les nou vam anar a sopar a la pista Vella i la festa va acabar amb música i ball. Molts nens i pares van ballar.
Va ser un dia molt divertit!!

Hem guanyat el 2n premi als IV Premis del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) va lliurar el dilluns 11 de juny, els premis El CAC a l'escola, atorgats a centres educatius de Catalunya que han elaborat treballs que fomenten una lectura crítica i creativa dels mitjans audiovisuals entre els infants i adolescents.

RETRANSMISSIÓ EN DIFERIT DE L'ACTE DE LLIURAMENT DELS PREMIS

Treball Premiat: TELETERCERO

Relació Escoles Premiades

Dia del medi ambient - 5 de juny

Nosaltres celebrem la Fira del llibre usat

TINTÍN 2007 - Aniversari

La poetessa Isabel Oliva ens va visitar el dia de Sant Jordi

Fotos de la recitació dels seus poemes

EL NOSTRE HORT (Alumnes de P5)

Contes de i

MÚSIQUES DEL MÓN

18ª Setmana Cultural - del 26 al 30 de març de 2007

EXPERIMENTS

Els alumnes de tercer ens expliquen els experiments que han fet.

Taller de Cinema en Curs

Alumnes de sisè

FOTOS DE LA SORTIDA A LA NEU

Els alumnes de 5è i 6è van anar al Port del Compte els dies 24, 25 i 26 de gener de 2007

Racó de Creació Musical

Vols veure què fem a música? Entra al nostre Racó de Creació Musical i escolta'ns cantar, tocar instruments, musicalitzar poemes, tot el que fem a les classes de música.

Actualitzat oct 2006

BLOG DE L'ESCOLA

Els alumnes expliquen les seves experiències.

Activitats Curs 05-06

També hem participat en l'activitat "Cinema en curs" un projecte pilot d'innovació educativa on els alumnes de 6è van elaborar els "Minuts Lumière" i un curtmetratge titulat " " amb la Núria

El curs 2005-06 vam tornar a ser guanyadors en els premis de fotografia escolar organitzat pel Departament d'Ensenyament.

Fotografíes presentades - Web dels premis

Webs de Ciència

El curs 2004-2005 l'escola va participar per primer cop al 10è concurs. La web que vam presentar és un recull de les activitats sobre fongs i bolets fetes per l'alumnat durant la Setmana Micològica, celebrada a Bordils el novembre de 2004.