Racó Verd

Actualitzat: 23 de setembre de 2014
CONSTRUINT EL PATI

Els alumnes de sisè ens expliquen i mostren com han anat planificant, construint i modificant el pati de l'escola amb l'ajuda dels nens i nenes dels altres cursos i d'alguns pares i avis. Van escollir les propostes més engrescadores, les que podíem fer sols, les més útils i les que no fossin perilloses, reutilitzant palets, plantant salzes i vimeteres, creant estructures per fer ombra.

Tallers de la festa de Nadal

Per la Festa de nadal l'AMPA ha organitzat tallers amb materials de rebuig. Van recollir càpsules Nespresso, revistes, tetra bricks, rotlles de paper higiènic, taps de plàstic, de suro, anelles de llaunes de refresc...

Van organitzar tallers de Campanetes, Postals de Nadal, Moneders amb tetrabrick i Pals de tió. FOTOS

Decorats pel Teatre de 4t

Els nens i nenes de 4t han fet els decorats per l'obra de teatre reutilitzant ampolles de plàstic buides.

Al seu blog ens expliquen com ho fan per aconseguir aquests decorats tan xulos amb les ampolles!

Recollida de taps

Hem participat a la recollida de taps per a la Jessica i en Guillem.

Ens ho expliquen els nens i nenes de P4 al seu blog.

Taller de construccions

Construccions realitzades amb material de rebuig: capses, fustes, “bobines”,etc en un treball intracicle entre els alumnes de 1r i 2n. Veure-les

Fòrum d'Escoles Verdes

La nostra escola va participar al Fòrum d’Escoles Verdes que es va dur a terme a la ciutat de Girona el 2011. Els representants de l'escola van explicar a la resta de participants les activitats que realitzem al nostre centre.

Presentació i materials aquí.

Fotos del fòrum.

Trobada d'alumnes d'escoles verdes

El passat divendres 26 de febrer de 2010, 8 alumnes de 6è i 4t van representar la nostra escola a la primera Trobada de Comités Ambientals al CEIP Montserrat de Sarrià. Van explicar el projecte del galliner, les construccions, l'hivernacle, i com publiquem a la web i la revista les novetats mediambientals de l'escola. FOTOS

Webs de Ciència