Escola Oferta Educativa Organització Altres Serveis AMPA

Sortides

Cada cicle planifica les seves pròpies sortides.

L'Ajuntament de Vilanova n'ofereix un ventall molt ample, en el seu programa PAE (Programa d'Animació Educativa) que inclou, pràcticament, tots els camps del currículum escolar. Això ens permet triar, per a cada època del calendari, aquelles que més s'ajustin a les nostres preferències. Hi ha ofertes per conèixer la vila, els seus indrets més característics, la seva història, personatges ilustres, les institucions ciutadanes, etc...D'altres entren el camp de la música, la dansa, el teatre... Normalment és una oferta molt variada i de qualitat.

També s'organitzen sortides fora de Vilanova de tot un dia a diferents indrets. Ho solem fer dues vegades a l'any i estan en funció de determinats centres d'interès del currículum.

Durant el 3r trimestre els diferents cicles van de colònies, encara que últimament s'està imposant el criteri d'anar-hi només els cursos terminals de cada cicle.

Sortides
Celebracions
Revista

CEIP Canigó......C/ Canigó 2-4...... ...Vilanova i la Geltrú 08800 .....Barcelona