Escola Oferta Educativa Organització Altres Serveis AMPA

L'ESCOLA CANIGÓ

El Ceip Canigó de Vilanova i la Geltrú va ser inaugurat l'any 1976 amb el nom de "Colegio Nacional Mixto Carrero Blanco". Com podeu pensar aquest nom, d'arrels profundes en la part més desagradable de la història recent d'aquest país, no agradava a ningú.

Així, doncs, aprofitant els aires renovadors de l'etapa post-franquista es va recollir la proposta popular d'anomenar-lo "Canigó". Nom que fins l'any 1989 no va ser reconegut oficialment.

Ara és un centre estable, en el que la majoria del professorat és definitiu, cosa que permet planificar i organitzar, amb projecció de futur, les estratègies més adients per a la bona marxa de totes les activitats que es programen al llarg de cada curs.

L'escola
Mestres
Equipaments
Alumnes