Escola Oferta Educativa Organització Altres Serveis AMPA

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

Els objectius bàsics de la nostra tasca educativa es fonamentaran en aquests principis :

- Treballar el ple desenvolupament de la personalitat de l'alumnat.

- Potenciar la formació en el respecte dels drets i llibertats fonamentals i també en l'exercici de la tolerància dins dels principis democràtics de la convivència.

- Treballar l'adquisició d'hàbits intel·lectuals i tècniques de treball, així com de coneixements científics, humanístics i històrics.

- Som una escola catalana que respecta la pluralitat lingüística i cultural.

- La formació s'orienta cap a la pau la cooperació i la solidaritat entre tothom

- Som un centre públic que disposa d'un professorat qualificat i amb un sistema de gestió participatiu on la col·laboració de les famílies és molt important per a la correcta formació integral de l'alumnat.

- Tenim la convicció que l'educació ha de ser una tasca col·lectiva i, per això, fomentem la comunicació entre tots els agents implicats.

- Creiem que l'educació en valors és necessària per un bon aprenentatge de continguts i
procediments.

- És important informar, puntualment, les famílies del seguiment dels seus fills i filles.

Mestres
Equipaments
Alumnes
PEC