Les normes de Infantil són les següents:

1
Tots els nens/es hauran de portar una bata que sigui àmplia (pensant en els mesos d'hivern) cordada al davant, amb botons i traus grans i amb goma fluixa a les mànigues; totes portaran el nom visible a la part del davant i una cinta d'uns 15 cm. per poder-la penjar. Se l'emportaran a casa els divendres. Totes les altres peces d'abric (jaquetes, cangurs, anoracs) hauran de portar una cinta i el nom.
2
Hauran de dur una bossa per l'esmorzar amb l'entrepà, un tovalló de roba i un got (tot marcat amb el nom). Aconsellem que els esmorzars siguin: entrepans, iogurts, fruita, ... i s'abstinguin de portar pastissets, "bollicao" i altres llaminadures.
3
Es recomana que, per venir a l'escola cada dia, portin roba còmoda i que els faciliti anar sols al lavabo (sense tirants, botons, cinturons, petos, etc.)
4
Cada nen/a haurà de portar una capsa de mocadors i un paquet de tovalloletes humides amb el nom.
5
Els dies de gimnàstica i d'excursió han de portar roba molt còmoda, preferentment xandall. Els nens i les nenes portaran per gimnàstica uns mitjons gruixuts antilliscants. Els mitjons aniran marcats amb el nom dins d'una bossa de roba també marcada.
6
Tots els alumnes de P-3 ,i els de P-4 i P-5 que ho necessitin, hauran de portar una bossa de roba (tipus bossa de pa) amb una muda completa de recanvi. Tot marcat amb el nom.
7
Si voleu portar alguna cosa a la classe per celebrar l'aniversari del vostre fill o filla, que no siguin llaminadures ni similars. Recomanem fruits secs, galetes,... D'aquest tema se'n parlarà a les reunions de nivell.
8
Quan un nen o nena té febre superior a 37,5 o està sota els efectes temporals d'un antitèrmic, no pot venir a l'escola pel bé del propi nen o nena i dels possibles contagis. Tots els pediatres aconsellen que després d'una malaltia restin a casa un dia sense febre.
Nota important:
Els nens i les nenes no poden menjar cap tipus de llaminadura a l'escola.