Benvinguts a la web de la nostra escola

Aquesta és la nostra pàgina web on podràs conèixer qui som, què fem i on estem. Aquí sota teniu les últimes notícies per estar al dia de tot el que passa a la nostra escola. Al menú principal que teniu a la dreta podreu consultar informacions diverses com el calendari escolar, els blocs, els horaris d' atenció... Si clickeu al següent dibuix tindreu un avanç de tot el que trobareu al nostre centre.

Últimes notícies

• El passat dia 23 d'abril vam celebrar a l'escola la diada de Sant Jordi. A l'apartat de fotos teniu disponible algunes fotos de tot el que vam fer aquell dia. Des de l'escola volem agrair al Carles Denia, pare del Ramon i el Manuel, per la seva actuació musical. Va ser tot un plaer poder escoltar un cantautor de la seva projecció a la nosatra escola.

• Aquest 14 d’abril va fer un any del segrest de 276 nenes de l’escola de Chibok a Nigèria. Després d’un any d’aquest segrest, 219 noies continuen en captiveri i 57 van aconseguir escapar. El Departament d’Ensenyament s’ha adherit a la marxa “Global School Girl March” per reivindicar el respecte als drets humans i als drets universals dels infants, per això a l'escola vam fer 5 min. de silenci amb una samarreta vermella tal i com podeu veure a la següent imatge:

Al següent enllaç podeu veure les fotos de totes les escoles de Catalunya, inclosa la nostra, que s'han adherit a aquesta marxa:

• Estem d'enhorabona!! Un projecte presentat pels mestres del nostre centre Salva Oriola (mestre de música) i Enric Moya (mestre d'educació física) ha estat escollit finalista en el Mobile Learning Awards 2015. Al següent enllaç podeu veure un petit resum de tot el projecte i el resultat final.

• A l'apartat de fotos i al següent enllaç teniu disponible algunes de les fotos i el vídeo que vam fer per la festa major de Les Roquetes, on tots els alumnes i els mestres vam sortir per fer una rua amb cap grossos, gegants, batukada, etc. Com podreu veure tots vam treballar molt i ens ho passarem d'allò més bé.

• Ja hem tornat de les vacances amb les piles carregades, esperem que tothom hagi passat unes bones festes i us desitgem un bon any 2015.
  • Des de la biblioteca de l'escola ens infomen que han començat a crear un nou bloc per mantenir informat a tothom de les últimes novetats i les activitats que es porten a terme en aquest espai. El podeu consultar a l'apartat del menú dedicat als diferents blocs de l'escola o al següent enllaç:

• Aquí us deixem el vídeo editat pel mestre Enric sobre les aventures que van viure els alumnes de cicle mitjà a les colònies de Can Foix:
  • Ja hem tornat de vacances i comencem el nou curs escolar 2014-2015!! Esperem que tothom hagi pogut carregar les piles durant aquest periode!!! Aquests dies anirem posant al dia la web actualitzant el calendari escolar, els horaris d'atenció i totes les novetats d'aquest curs.