LA CASTANYADA 2006

Setmana del 23 al 27 d'octubre

Guarnirem l'entrada de l'escola amb: * un mural de la tardor,

Dia 30 d'octubre
Durant la tarda vam preparar la pasta dels panellets:

RECEPTA

Preparació:
- En una cassola gran , es posa la farina d'ametlla, deixant un forat al mig, on es posa el sucre, per sobre s'hi aboca la pasta de moniato ben calenta i els dos rovells d'ou; desprès es remena ben remenat fins a obtenir una pasta consistent; que es deixa reposar fins l'endemà.
- Un cop reposada , s'agafa una cullera petita de pasta i es fan diferents formes . A la pasta s'hi pot afegir altres  ingredients per obtenir diferents gustos : cafè , xocolata, coco.... I en acabar es decoren amb cireres, ametlles, avellanes....
- En acabar es posen en una safata al forn ben calent, durant 8-10 minuts.

Dia 31 d'octubre
Durant el matí vam fer i decorar els panellets i els portàrem a coure al forn del menjador..

També vam fer un taller de cuina " Bunyols de carbassa" Recepta

A la tarda vam organitzar una petita festa.
- Els alumnes de C. Mitjà i Superior vam explicar acudits, imitar personatges ,ballar diverses coreografies de cançons modernes.
- Els alumnes d'Ed Infantil i C.Inicial : Un conte i Dites de la tardor.
- Tots junts vam cantar, ballar ii recitar cançons, dites i poemes sobre la tardor.
En acabar ens vam menjar els panellets. I els alumnes van anar a comprar castanyes a la nostra castanyera.