novetats

organització   serveis   activitats

L'AMPA és el canal de representació i de comunicació dels pares i mares de l'escola. La formen totes les mares i pares d'alumnes inscrits al centre i que s'han registrat com a socis.

Forma part de les funcions de l'AMPA canalitzar informacions i propostes, comunicar aspectes de la marxa i organització del centre, aportar informació sobre el projecte educatiu, els projectes curriculars, el regalment de règim interior, etc.

Els ingressos obtinguts es destinen íntegrament a proporcionar serveis i activitats a les famílies. Totes les persones integrants de l'AMPA que col·laboren, organitzen i preparen accions ho fan de forma altruista i voluntària. La participació està oberta a tothom.

L'AMPA té com a finalitat:

• Oferir activitats i serveis que complementin el desenvolupament escolar dels nostres fills i filles.
  • Garantir i fomentar la comunicació i la participació de les famílies a l'escola.
  • La nostra adreça és ampa.ceip.lluis.piquer@hotmail.com

festes