AMPA MONTSENY

Dóna un cop d'ull clicant i mira si surts tu també ..
festa fi de curs 06
festa fi de curs 07
teatre extraescolar 07
festa fi de curs 08
acomiadament dels alumnes de 6è
veure l'àlbum
festa fi de curs 09
àlbum de fotografies
festa fi de curs 2010
àlbum de fotografies 2010
Un any més ha passat i amb ell hem arribat al 19 de juny, dia de la festa de fi de curs.

Com podeu observar a través de les fotografies, hem fet diverses activitats al llarg del dia: inflables, teatre, taller de maquillatge, exhibició de patinatge, concurs de pastissos, lliurament de birrets, diplomes i medalles. I ja per acabar-ho d'adobar bé, un sopar de germanor, música i ball per a tothom.

Des d'aquí volem donar les gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració i participació i us encoratgem a continuar participant activament en l'organització del nou curs escolar. Moltes gràciesi fins l'any vinent.

Visca el MONTSENY!!

Alguns dels serveis que ofererim als pares i mares dels alumnes:

Servei d'acollida matinal de 8:00 a 9:00 hores
Preu mensual 40 €
Preu mensual socis 30 €
Preu dies esporàdics 4 €
Preu dies esporàdics 3 €
Servei d'acollida matinal de 8:30 a 9:00 hores
Preu mensual 20 €
Preu mensual 15 €
Preu dies esporàdics 2 €
Preu dies esporàdics 1,50 €
I al migdia de 12:00 a 13:00 hores pels nens/es de P-3, P-4 i P-5 perquè puguin esperar als seus germans i facilitar la recollida als pares.

* Activitats fora de l'horari escolar: Patinatge, teatre, tennis, multiesport, manualitats en anglès, ...

* L'AMPA també potencia i participa en les festes tradicionals que es celebren a l'Escola: Castanyada, Nadal, Carnaval, Sant Jordi, Fi de curs, etc.

* Organitza la festa de final de curs.

* Dóna la facilitat de poder comprar els xandalls, bates, etc., a la mateixa Escola

Hrari de visites
Dimarts i dijous de 9:15 a 10:15 hores

OBJECTIUS:

a) Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, a tots els alumnes matriculats al centre.

b) Promoure la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre.

c) Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en el Consell Escolar i en altres òrgans col.legiats.

d) Col.laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.

e) D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.

f) Promoure i realitzar tota mena d’activitats físicoesportives.

L'Associació no té ànim de lucre.

Si teniu algun suggeriment, dubte, proposta o per a qualsevol informació, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra l'adreça electrònica: ampamontseny@yahoo.es