CASTANYADA 07

La Castanyada és la primera festa que vàrem celebrem aquest curs. I com és costum, tots els nens i nenes de l'Escola varen fer treballs a les classes relacionats amb l'estació de la tardor: aprendre cançons, dites, refranys, poemes, murals i una gran exposició al porxo.

Donat que a la tardor plou més, es va decidir que el fil conductor de la decoració ambiental fos l'aigua. Per aquest motiu vàrem guarnir les finestres amb gotes d'aigua i els passadissos amb núvols.

Enguany, totes les classes vàrem fer panellets. A la tarda vàrem anar tota l'Escola al Parc Güell a menjar les castanyes i a celebrar aquest dia tant peculiar.

Per finalitzar la festa, l'Escola va convidar a tots als pares i mares a veure l'exposició.

Exposició dels panellets i dels treballs al porxo
A les 15:15 hores, vàrem anar tota l'Escola al Parc Güell a menjar castanyes i fruites de tardor i a jugar una estona.
A les 16:40 hores, varen entrar els pares i mares per veure l'exposició dels treballs i dels panellets.