CONCERT DE NADAL 06

Enguany també vam fer tota una sèrie d'activitats amb motiu d'aquestes festes nadalenques. A les tutories vam treballar les diferents maneres de viure el Nadal a través diferents poemes i tradicions.
Al llarg del trimestre, la professora de Música ha anat preparant i assajant les nadales per tenir-les apunt pel dia del concert.

Vam decorar les finestres amb flocs de neu. Al sostre del porxo vam posar mòbils d'estels i fulles de tardor, en el suro més llarg i que fa angle un paisatge hivernal fet pels alumnes de primària i el suro de l'esquerra el vam guarnir amb els poemes de Nadal que prèviament s'havien treballat a les classes i una gran exposició de fotografies

Cada nen de l'Escola va fer una felicitació amb un desig per a un altre company/a . El text de la felicitació es va treballar a les tutories respectant sempre la iniciativa de cadascú. Un cop fetes les postals, es van dipositar en una gran capsa i l'últim dia cada nen/a en va agafar una.

El concert va tenir lloc el dia 20, a les 15:15 hores a la biblioteca i sala d'actes. Va ser un acte obert a tots els pares i mares. Un cop acabat el concert, vam inaugurar el nou menjador i la cuina.
La nostra cuinera, La Mª Teresa, ens va preparar una xocolata desfeta amb coca que estaven molt bones

L'últim dia de classe, el Cicle Mitjà i Superior vam fer l'amic invisible i un pica - pica acompanyat de música i ball. Educació Infantil i Cicle Inicial van fer cagar el Tió que havien engreixat durant les darreres setmanes

A última hora i com a cloenda del trimestre, ens vam reunir tots al porxo per cantar la nadala i el cant comú i desitjar-nos unes Bones Festes, un Bon Nadal i fins l'Any Nou.

Aquí podeu observar una petita mostra de l'exposició que vàrem fer al porxo.
Fotos de l'assaig general i del concert