NADAL 07

Ja ha arribat el fred, els carrers són plens de llums de colors i les nadales comencen a sonar... ja tenim el Nadal aquí. Per això tots els nens i nenes de l'Escola vam decidir guarnir-la durant aquests últims dies.
Colors, música, festa, tradició i bons desitjos es respiren per tota l'Escola:

A les tutories vam treballar les diferents maneres de viure el Nadal a través de diferents poemes i tradicions.

A les finestres de les classes vam penjat avets de tots colors, blaus, verds, taronges...
Al porxo vam fer un arbre on hi sortíem tots nosaltres. Sabeu a on? A les boles que el guarneixen.
Al seu voltant vam dibuixar totes les nadales que van cantar al ja tradicional concert que es va celebrar el dijous.

Enguany vam dissenyar un calendari d'advent entre totes les classes on cada matí ens trobàvem tots al davant per descobrir les petites sorpreses amagades i el missatge del dia.
A més, els més petitons de l'Escola van treballar les festes tradicionals que se celebren per Nadal.

Entre estrelles, arbres, cançons, pintures i pinzells vam gaudir amb l'intercanvi de postals, poemes, els regals de l'amic invisible i les sorpreses del Tió.

A mig matí, van venir a visitar-nos, en nom del pare Nöel, les mares de l'AMPA que ens van portar un suculent esmorzar atapeït de pastes. A última hora i com a cloenda del trimestre, ens vam reunir tots, alumnes, professors i personal del Centre per cantar tots plegats al porxo la nadala d'acomiadament.

Petita mostra de l'exposició i dels treballs al porxo
Concert de Nadal