SANT JORDI 06
Un any més vam celebrar la Diada de Sant Jordi i tots els nens i nenes van participar en els Jocs Florals de l'escola. També van comptar amb la presència de l'escriptor Toni Moras que ens va explicar diferents contes.

Els alumnes de primer a sisè, van elaborar textos literaris, en les modalitats de poesia i prosa catalana. Els temes van ser lliures i cada alumne va posar de la seva part tota la creativitat que la seva imaginació li va suggerir.
De cada classe el jurat va seleccionar els quatre finalistes com a millors treballs i d'aquests va premiar els dos millors.

Els més petits també van participar fent un conte per classe que van presentar en forma de llibre gegant.

La lectura i el lliurament dels premis va tenir lloc al pati de primària el 21 d'abril i va ser un acte obert als pares i mares. Durant tot el dia va haver-hi l'exposició de contes i llibres al pati del sorral, per tal que tots els alumnes poguessin mirar i comprar algun llibre.

Els premiats de cada cicle de primària participaran també, com a representants de la nostra escola, en el Certamen Literari que organitza el districte de Gràcia juntament amb els premiats d'altres escoles públiques i privades del barri.

Amb tots els treballs es va fer una exposició als vestíbuls de les classes. Aqui teniu una mostra de tot allò que vam fer en la celebració dels nostres Jocs Florals.

Aqui podem observar el Toni explicant els diferents contes tant a la biblioteca com a la sala de psicomotricitat.
Lectura dels treballs premiats, lliurament de premis i visita a l'exposició.