TALLER DE MARES I PARES 07

Les mares i pares del CEIP Montseny fan teatre

Aquest curs, el 2006-07, s'ha organitzat per tercera vegada en el CEIP Montseny del barri de Vallcarca de Barcelona, el Taller de Mares i Pares.

La feina feta en aquesta Taller s'ha concretat en una obra de teatre que les mares assistents al Taller han preparat amb molta il·lusió. També es van apuntar al projecte les cuineres, el conserge i un monitor de menjador, fet que va enriquir l'elenc d'artistes.

L'obra de teatre, escrita i dirigida per Josep Sàbat "El Nano" es va representar el mes de maig davant d'un exigent públic format per l'alumnat de l'escola i que va premiar amb grans aplaudiments l'espectacle que se'ls va oferir.

L'obra es tornarà a representar durant la festa de final de curs que organitza l'AMPA de l'escola per tal que tota la comunitat escolar pugui gaudir i admirar la feina feta en aquest Taller que volem que continuï el curs vinent, i des d'aquí convidem tothom perquè s'hi apunti.

Petita mostra d'un dia qualsevol en els assajos.

Ceip Montseny