Els curs 2009-2010 encetem el projecte de tenir un hort ecològic a l’escola seguint el mètode de Gaspar Caballero.
EL MÈTODE |
| Abans de Pasqua el pare del Pablo de P5 ens va remoure la terra del que serà el nostre hort. | Els nens i nenes de C.Superior van mesurar les parades. Haviem de fer 4 parades de 1,5m x 3m. | Després els nens de C.Mitjà van tirar el compost que vam comprar. |
| Cicle Inicial va posar els maons per poder treballar millor dins d'una parada | El Parvulari va treballar molt posant-hi l'escorça | I molt ben posada !!! |