Els curs 2009-2010 encetem el projecte de tenir un hort ecològic a l’escola seguint el mètode de Gaspar Caballero.

EL MÈTODE

Abans de Pasqua el pare del Pablo de P5 ens va remoure la terra que voliem destinar a l'hort amb el motocultor.
Abans de Pasqua el pare del Pablo de P5 ens va remoure la terra del que serà el nostre hort. Els nens i nenes de C.Superior van mesurar les parades. Haviem de fer 4 parades de 1,5m x 3m. Després els nens de C.Mitjà van  tirar el compost que vam comprar.

Cicle Inicial va posar els maons per poder treballar millor dins d'una parada El Parvulari va treballar molt posant-hi l'escorça I molt ben posada !!!