El trencadís és la tècnica que ha permès als nois i noies de l'escola experimentar i crear tal i com ho feia el propi Gaudí. Hem esdevingut petits artistes amb una gran complicitat amb l'obra de Gaudí. Creadors de projectes que es feien realitat amb els nostres materials de treball. Hem transformat per un dies les aules en tallers de producció de petits fragments de trencadís.
El nostre objectiu ha estat treballar l'obra de Gaudí tenint en compte també el component plàstic i transformar els passadissos de l'escola en espais dedicats a l'obra de Gaudí.
Trencadís:
Trencadís amb paper són els projectes fets pels cargols, dracs, dinosaures, tigres i gats.
Trencadís amb roba, botons, fils… són els projectes de les nenes i nens de cicle mitjà.
Trencadís amb rajoles, plats… són els projectes dels nois i noies de cicle superior.
Els podeu visitar des d'aquest mes de desembre a les tres escales de l'escola.
No us ho perdeu!!!