Trencadís, és el nostre Projecte de treball d'aquest trimestre i ara que el teniu a les mans podreu comprovar que entre tots hem aconseguit unificant esforços apropar-nos a l'obra de Gaudí i d'alguna manera això ens ha servit d'excusa per continuar experimentant, observant, creant i connectant amb el nostre entorn.
Trencadís ens ha facilitat un treball comú amb uns objectius que a cada nivell s'han anat transformant i adequant a les necessitats dels nens i nenes.
Trencadís ha omplert els passadissos de l'escola de creativitat i ens ha fet valorar que el treball en equip és important.
Trencadís ens ha permès un treball des de totes les àrees.
Trencadís ha fomentat la il.lusió de començar petits treballs de recerca que han anat creixen i hem compartit amb tots els companys.
Trencadís ha estat motiu per ampliar els nostres coneixements a partir de la lectura.
Trencadís ha permès observar la realitat, contrastar les informacions i poder opinar.
Trencadís ha implicat treballar amb les noves tecnologies, connectar-se a internet, compartir pàgines web, veure reportatges...
Trencadís ens ha fet ampliar el fons de llibres de consulta de la biblioteca amb llibres d'interès sobre el tema.
Trencadís ens ha fet recordar que aprenem aprenent, i que aquest és el nostre repte.
Només ens queda desitjar-vos que gaudiu d'aquestes entranyables festes de Nadal i que compartiu entre tots aquest XERRAIRE TRENCADÍS.