SORTIDA A BARCELONA

Vam pujar a l'autobús, i vam fer camí cap a Barcelona. A mig camí vam parar per anar al lavabo i per esmorzar. Després vam tornar a pujar a l'autobús i vam continuar fins a Barcelona. Només entrar a la ciutat, una nena va dir:

-Eh, la Sagrada Família!!Tothom va mirar cap a fora i quan tots ja l'havíem vist, vam començar a aplaudir. L'autobús va parar a davant de la Sagrada Família, vam baixar, la vam mirar, i a l'acte tots vam agafar la nostre càmera de fer fotos i vam començar a tirar-ne. Tot de flaixos van disparar-se gairebé al mateix temps. Tot seguit vam donar tota la volta a la Sagrada Família, tots estavem "flipats", i no paravem de tirar fotos. Després vam tornar a agafar l'autobús i vam anar cap a les cases: Lleó i Morera, la casa Amatller i la casa Batlló. En arribar-hi, ens vam partir en tres grups, i uns monitors ens van donar un dossier de treball, i vam començar a fer la feina. Primer vam mirar la casa Lleó i Morera de Domènech, i vam fer una fitxa sobre la casa. Després vam anar a la casa Amatller que està el costat de la casa Lleó i Morera, i també vam fer una altre fitxa sobre la casa i hi vam entrar. Després vam anar a la casa Batlló, que està el costat de la casa Amatller, i vàrem fer la fitxa, també sobre la casa. D'aquestes tres cases juntes en diuen l'illa de la discòrdia. Tot seguit vàrem anar a la Pedrera i ens vam quedar una estona fent la fitxa que havíem de fer de cada casa que visitàvem, i tirant algunes fotos. Després els tres grups ens vam ajuntar i de vint amb vint, primer sisè i després cinquè, vam entrar a la Pedrera. Nosaltres, cinquè, primer vam visitar les golfes, després vam pujar al terrat, i vam veure totes les xemeneies de la Pedrera, i després vam veure un pis que no hi vivia gent, i hi havia posat algunes coses antigues. Quan vam acabar, vàrem tornar a agafar l'autobús i vam anar cap al Park Güell a dinar. Quan vam acabar de dinar, vam fer algunes activitats, i vam acabar de fer algunes fotos. Tot seguit vam tornar a agafar l'autobús i vam tornar cap a Sant Quirze de Besora. Durant el camí, vam escoltar música, xerrar... i alguns van aprofitar per descansar i dormir.

Aquesta sortida m'ha agradat molt, i la tornaria a repetir en qualsevol moment.

Autora: Sílvia Valldeneu

Data: 27-11-02