TALLER DE TEATRE
Cicle Mitjà ESCENOGRAFIA

Els alumnes de Cicle Mitjà estem llegint el conte "El Gat amb botes".
Més endavant volem representar aquests conte. És per això que el dia 19 de novembre vam anar al teatre "El Centre" per fer un taller de teatre.
En aquest taller vam aprendre:

Què és l'escenografia Tipus de decorats
L'escenografia és la manera com vestim l'escenari per representar cada una de les escenes d'una obra de teatre. Són els decorats, que poden ser molt variats i fets de moltes maneres. Els decorats es poden fer amb diferents materials com fusta, ferro, cartró, paper, porex-pan, amb efectes lumínics. A vegades ni hi ha cap decorat, els actors ens fan creure que hi és amb gestos.

Després de tota l'explicació, que ens va agradar molt, vam començar a treballar sobre l'escenografia de la nostra obra de teatre "El Gat amb botes".
Cada un de nosaltres va fer el dibuix d'una de les tres escenes de l'obra:
El molí
El bosc
El palau
Abans d'acabar ens vam divertir molt perquè ens van ensenyar vestits i decorats que van fer servir, ja molt temps, per representar aquest obra.
Van deixar que ens poséssim algunes màscares i vestits.
Mireu que estem guapos!