TALLER DE TEATRE

Lloc Teatre El Centre
Dia Dimarts, 18 de novembre
Horari De 3 a 5 de la tarda
Total alumnes 43 (repartits en 2 grups)
Monitors: Lorena Bajo, Anna Cullell, Òscar Dòniga, Lluís Vilardell, Marta Vilardell, Ramon Vilardell.

Un dels tallers que vam fer va consistir en explicar les diferents estructures teatrals: teatre grec i romà, teatre isabelí, teatre de l'òpera i teatre a l'italiana (que és el cas d'el Centre de Sant Quirze). Tot seguit, vam fer una visita guiada pel teatre i vam poder veure les instal.lacions: l'escenari i la tramoia, els decorats, els llums, el sota-escenari, la sala de vestuari, la sala de maquillatge, etc.També vam pujar a l'escenari i vam fer una petita representació.

En l'altre taller que vam fer, que porta el nom de "el gest i la veu en la caracterització de personatges", ens van explicar com crear un personatge a partir del gest, de la veu i l'acció i nosaltres vam poder fer d'actors...