L’escola Jaume Serra i Hunter és un centre que acull des d'Educació Infantil a Cicle Superior, de doble linea. Es considera una escola integradora, inclusiva i implicada amb el barri.

L’escola es troba situada a la zona sud-est  de la ciutat de Manresa, està al mig del barri de la Balconada 1, que posteriorment s’amplià amb  la Balconada 2, un barri obrer, on la majoria de població activa són treballadors dins els rams tèxtil, construcció, metal·lúrgic... Molt pròxim al centre es troba el barri de Cal Gravat on hi ha en funcionament un IES.

El centre acull alumnes que venen d’altres barris que es troben dins la zona educativa ( La Font, Sagrada Família, Escodines,...) i fins i tot fora de la zona.

Pati Educació Infantil

Sala de Psicomotricitat